livetenligtpeppis

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av livetenligtpeppis - 14 juni 2012 19:36

Hejsan svejsan!!!!

Idag har jag varit på rridläger!!! Det var fett kul!!! Vi red två gånger. Mellan den första leketionen och den andra så åt vi lunch! Spagetti och köttfärssås! Mm!!  

Nu kommer information om dagen:


Förmiddagen:

Vi blev indelade i 2 grupper: Grupp 1 och grupp 2! Jag var med i grupp 1. Vi red först. Jag red på Silver! En jääääättesöööt och suuuupersnäll ponny som aldrig skulle göra illa någon!!!!!!! Inte ens en fluga!   

Vi red på två volter! Först i skritt och trav, sen i trav och galopp! Silver var jätteduktig och lyssnade på nästan alla mina hjälper!  Du äger Silver!!!!!!!!!!!!!  


Sen åt vi lunch!


Efter lunchen så red vi igen! Fast denhär gången så skulle alla rida samtidigt (och alla delade hästen med någon annan) så då fick vi i grupp ett rida på andra hästar! Lite och mycket större än dom som vi red på förmiddagen!

Dom flesta fick rida på mycketstörre hästar, t.ex jag...Jag fick rida en stooor häst som heter Blacky! Hon är jättesnäll och go!!! Vi hoppade och det gick jättebra! Även om hon tog lite störrte steg än Silver.... 


Nu ska jag nog ladda upp till imorgon för då ska jag dit igen!!! Ha det bra! //Peppis   






Här kommer lite bilder på några ponnier på ridskolan:

Silver                            Keaton                            Winden                           Ofelia                                                   

                                  Ronja

 Ja, det var några av våra ponnier! Nu kommer en RIKTIGT fin bild på en VÄÄÄÄÄLDIGT saknad ponny....Pegasus  


 Saknar dig såååå himla mycket!!!!!!!! Önskar att du var häär!!!!! I miss you..Pegasus...        

 








Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards