livetenligtpeppis

Alla inlägg under januari 2013

Av livetenligtpeppis - 3 januari 2013 18:27

Hejsan och gott nytt år!!

I efterskott....

Har inte bloggat. 

Varför?

Har vart hos min moster och firat nyår. Sov över där och kom därför inte tillbaka förän i tisdags. Orkade faktiskt inte blogga då, eller igår...

Men nu är jag tillbaka igen!!   

Ska hyra häst imorgon. Ska bli superkul!! Som vanligt.

 

Under de dagar som jag inte har bloggat har jag gjort en bild med några bilder på Cesar på den stora bakgrunden som är den stora bilden som det är några småbilder på på Cesar. 

Okej, inte ens jag fattade det där, och det var jag som skrev det...

 

Okej. I år (2013) ska jag lägga upp en bild varje vecka som ska kallas "veckans bild", och i slutet av månaden ska jag göra en omröstning där ni kan rösta om vilken bild som ni tyckte var finast. Och bilderna som jag lägger upp kommer att vara gjorda/tagna i månaden som är.

 

Så veckans bild denna vecka är denna:

 

Min katt Nisse!

  

Det här är bilden med många små bilder på Cesar. De små bilderna är några av mina favoritbilder på Cesar.

LOVE YOU!!!!



Ja, ska göra något annat nu, men kanske bloggar imorgon också.  

 

Ha ett väldigt bra 2013

Önskar Peppis!!!

 

 

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards