livetenligtpeppis

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Kortis!!!+Räddsla...

Av livetenligtpeppis - 18 juni 2012 21:16

Hej! 

Kortis inlägg idag...

Igår sov jag över hos Jossian, och tänkte därför inte på att blogga....Och sen var jag hos henne nästan hela dagen idag. Jag skulle ha bloggat när jag kom hem men orkade inte riktigt...Hehe...

Och sen fick jag reda på att min brorsa ska spela handbollsmatch imorgon kl 9 (tror att det var kl 9) på morgonen och att jag typ kommer vakna själv...Eller man vaknar ju liksom själv eller av väckarklocka, eller om någon väcker än eller så, men jag menar liksom att VARA själv i lägenheten när man vaknar!!! Det är hemskt att vara ensam!!!! Tycker jag!! Ibland när jag vaknar på morgonen på skoldagarna så är jag rädd att behöva vara ensam hemma efter att skolan är slut! Jag tycker inte om det även om jag vet att inget kommer att hända!!! Ibland när jag är ensam hemma sitter jag oftast i soffan och väntar på att någon ska komma hem...Och ibland på små-loven (sportlovet, påsklovet) när min brorsa sover länge, brukar jag ligga kvar i sängen tills han vaknar....OM han inte sover till längre än 10:30! 



Jag antar att ni kanske tycker att jag är feg och så men...Jag sa iallafall vad jag är rädd för! Jag bryr mig liksom inte om hur många som läser det! För jag vet att många inte skulle göra såhär! Jag vet att många inte skulle skriva det på en blogg som nästan vem som helst kan läsa!! Vissa kanske inte äns har sagt det till sin bästa vän..! Så...Snälla, skriv en komentar om minst en sak ni är rädda för! Ni behöver inte, men jag kan lova er att det känns bättre efterråt!! Jag skrev inte alla saker jag är rädd för, för då skulle det ta lång tid...

Men valet är ert, och jag hoppas att ni väljer det som NI tycker är rätt...!! //Peppis   

 
 
Ingen bild

carina

19 juni 2012 19:46

Hej, en sak som jag är rädd för är att köra bil där jag inte hittar. Det har hänt att jag provat och NATURLIGTVIS då kört FEL!! Då blir det ännu läskigare nästa gång om du förstår vad jag menar..Modigt att du berättade om en av dina rädslor.Kram Carina

livetenligtpeppis

20 juni 2012 18:17

tack detsamma!!! Ha det bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 13:59


Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 12:57

Har ni också den människan i ert liv? Den människan som alltid ställer upp för dig, i alla lägen, oavsett vad. Den människan som aldrig någonsin har svikit dig eller vänt ryggen mot dig när du behöver henne som mest. Den människan som funnits där med...

Av livetenligtpeppis - 29 december 2015 09:29


Världens bästa katt och jag hälsar god morgon  

Av livetenligtpeppis - 24 december 2015 09:15

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards